Kategorilerim
19 03 2013

hadi yüregim

hadi yüregim |  görsel 1

Devamı

02 03 2013

KEŞKE BENİM RUHUMU YANINA ALSAYDINDA BEDENİM SEVE SEVE SENİNLE Z

KEŞKE BENİM RUHUMU YANINA ALSAYDINDA BEDENİM SEVE SEVE SENİNLE Z |  görsel 1

SENLE OTURUP SENLE KALDIGIM DOGRU.. SENLE YEYİP SENLE İÇTİGİM DOGRU... SENLE KONUŞTUGUM SOHBET ETTİGİMDE DOGRU.. SENLE AYNI YERLERE GİTTİGİM AYNI ŞEYLERİ PAYLAŞTIGIMDA DOGRU SENLE AYNI YATAGI PAYLAŞIP AYRI RÜYALARA DALDIGIMDA DOGRU ..YANLIŞ OLAN NE BİLİYORMUSUN GÜLÜM.. BUNLARIN HEPSİNİ BEDENİM YAPIYOR.. RUHUMSA SENDEN ÇOK UZAKLARDA SENDEN AYRI.. YANIMDA DEDİGİN BEN... SENDEN ÇOK UZAKLARDA YAŞIYORUM ..İSTERDİMKİ HERŞEYİMLE SENİN YANINDA OLMAK HEM BEDENİMLE HEM RUHUMLA AMA BENDEN BEDENİMİ ALIP RUHUMLA BENİ YANLIZ BIRAKTIN.. KEŞKE BENİM RUHUMU YANINA ALSAYDINDA BEDENİM SEVE SEVE SENİNLE ZATEN OLURDU .. ANLAMADIN DEYİLMİ . ayhan akgül Devamı

26 02 2013

ASLINDA BİZ ÇOKTAN ÖLMÜŞÜZ...

ASLINDA BİZ ÇOKTAN ÖLMÜŞÜZ... |  görsel 1

DÜŞÜNÜYORUMDA GECEN SENELERDE SENLE HİÇ BÜTÜN OLAMADIK BİZ .. NEYDİKİ BÜTÜN OLMAMIZI ENGELLEYEN. NEYDİ YAŞANMASI GEREKEN GÜZELLİKLERİ YARIM BIRAKMAMIZA SEBEB .İLK GÜNLERDE OLMAYAN GÜÇÜMÜZLE DAHA ÇOK BAGLIYDIK BİRBİRİMİZE DAHA ÇOK SEVER. DAHA ÇOK DÜŞÜNÜRDÜK BİRBİRİMİZİ. SENİN SEVDİGİN SİYAHI SEN SEVİYORSUN DİYE BENDE SEVERDİM HİÇ SEVMEDİGİM HALDE. BENİM SEVDİGİM MAVİYİ SEVMEDİGİN HALDE SENDE GÜZEL DURUYOR DEDİGİM İÇİN SEVERDİN. PEKİ NE OLDUDA YILLARCA YAŞANAN BERABERLİKTEN ARTIK SEVGİ SAYGI GÜZEL SÖZ ÇIKMAZ OLDU TÜM HERŞEY YERİNİ NEFRETE BIRAKTI. TÜM RENKLER SİYAH BEYAZ OLDU. SENMİYDİN SEBEB. BENMİYDİM. YADA HER İKİMİZMİZDEMİ HATA VAR ACABA. BİZİM UMUTLARIMIZ HAYALLERİMİZ BİLE NE KADAR KARMAŞIK GÖZÜKSEDE GELDİGİMİZ NOKTADA KENDİMİZİ GÖRÜRDÜK. NE OLDU ŞİMDİ NE YAŞANDIDA İDAM SEHBASINDA HAPŞIRAN MAHKUMA ÇOK YAŞA DER MİSALİ HER ŞEYE SONUNDAN BAKIYORUZ BİTTİKTEN SONRA GÖRÜYORUZ ....ZANNEDERSEM BİZ KENDİMİZİ SEHBADA ASILMAYI BEKLEDİGİMİZİ ZANNEDİYORUZ ASLINDA GERÇEK OLAN İLMİGİ ÇOKTAN BOYNUMUZA GEÇİRMİŞ SEHBAYA AYAK ATMIŞIZ ASLINDA BİZ ÇOKTAN ÖLMÜŞÜZ... . AYHAN AKGÜL Devamı

22 02 2013

SEVGİ KALDIMI ACABA

SEVGİ KALDIMI ACABA |  görsel 1

SEVGİ KALDIMI ACABA DÜŞÜNCESİNİN.. ZAR ZOR DİRENİŞE GEÇMİŞ KIRINTILARINIDA BİTİRDİN BEYNİMDE. İÇİMDE İYİ NİYETE DAİR NE VARSA SÜRGÜNE GÖNDERİP BENİ KÖTÜ DÜŞÜNCELERLE MEŞKULE DÜŞÜRDÜN..ONDAN SONRADA GEÇİP KARŞIMA ^^SEVMİYORMUSUN BENİ^^DİYORSUN BENDE SENİN İSTEDİGİN TÜRDEN SEVGİ KALMADIKİ.. BENDE SENİN İSTEDİGİN GİBİ AŞKTA YOK. ODA BİTTİ . BEN SADECE İLERDE GEREKLİ OLUR DİYE ÇOK KÜÇÜK DE OLSA İNSANLIK BIRAKTIM İÇİMDE. KUSURA BAKMA ONUDA SANA VEREMEM. ZATEN ODA SENİN İŞİNE GELMEZ SEN NE YAPACAKSINKİ İNSANLIGI .  ayhan AKGÜL Devamı

17 02 2013

.. HİÇ BİR ŞUÇLU KENDİ VİCDANINDA BERAAT EDEMEZ

.. HİÇ BİR ŞUÇLU KENDİ VİCDANINDA BERAAT EDEMEZ |  görsel 1

NE KADAR ÇABALARSA ÇABALASIN.. HİÇ BİR ŞUÇLU KENDİ VİCDANINDA BERAAT . EDEMEZ... ÇÜNKİ YAŞAMINI YAŞADIKLARI KÖTÜ OLAYLARI BAŞKALARININ ÜZERİNE YIKARLAR HAYATI BOYUNCADA YAŞADIGI TÜM OLUMSUZLUKLARI BAŞKALARININ VESİLE OLDUGUNU DÜŞÜNÜP İŞİN KOLAYINA KAÇARLAR ONLARIN RAHATLAMA VE HAKLI OLMA SEBEBİ BU.. ÇÜNKİ KENDİSİNİN ACİZ OLDUGUNU KABULLENMEZ VE HALA DİRETİR BEN GÜÇLÜYÜM DİYE ..BUDA KENDİNİ HAKLI OLDUGUNU DÜŞÜNMESİNE SEBEB OLUR .HAYATTA EN TEHLİKELİ İNSAN OLMAYAN ŞEYLERİ KAFASINDA KURUP YAŞAMA GEÇİREN İNSANDIR.. HEM KARŞISINDAKİNİ YERLERDE SÜRÜKLEYİP YARA BERE İÇİNDE BIRAKIR.. HEM KENDİ SON NEFESİNİ VERECEKMİŞ GİBİ SON DARBEYİ NASIL VURURUM DÜŞÜNCESİNİ YAŞAR... DURUM BÖYLE OLUNCA HER İKİ TARAFDA YARA BERE İÇİNDE KALIR YARALARINI SARIP SARMALAMAYA GEREKEN ZAMANI BİLE YOKTUR... HER İKİ TARAFIN YARALARI AGIR OLUR YOKKİ ARTIK TEDAVİSİ.. YOKKİ ARTIK ÇIKIŞ YOLU... BURADA YAPILACAK EN GÜZEL ŞEY YARAYI AÇANDAN UZAK DURACAK KENDİ YOLUNU SEÇMESİ İÇİN SUSKUN KALACAKSIN BIRAKACAKSIN GİTSİN O KENDİ YOLUNDA BETBAH OLMAYA KAFAYI KOYMUŞ EGER SEN HUZUR VE SUKUNET DİYORSAN TAM TERSİNİ YAPACAK KENDİ YOLUNDA İLERLEYECEKSİN İSTER GELSİN İSTER GELMESİN GELİRSE GÜZELLİGİ BULMUŞ GELMEZSE HAYATI BUYMUŞ DEYİP GÖNLÜN VE VİÇDANIN RAHAT OLARAK YAŞARSIN.. HEP DERİMKİ .(EL TARAFINDAN EVLAT EDİNMİŞ ÇOCUK BEYNİ İLE HAYATINIZI İDAME ETTİRMEYİN ) Devamı

14 02 2013

Bİİ.. UZAK DUR NEFES ALAYIM ALLAHIN DİNİN İMANIN YOKMU SENİN..

Bİİ.. UZAK DUR NEFES ALAYIM ALLAHIN DİNİN İMANIN YOKMU SENİN.. |  görsel 1

DOGDUM BENLESİN TAMAM BENİ TANIYORSUN TAMAM... YILLARDIR BENLE BERABERSİN TAMAM... OLDUGUM HER YERDE VARSIN TAMAM .BU YAŞA GELDİM HALA VARSIN TAMAM .TAMAMDA Bİİİ BIRAK DAAA.. YAKAMI.. Bİİ.. UZAK DUR NEFES ALAYIM ALLAHIN DİNİN İMANIN YOKMU SENİN... YÜZ VERDİK DİYE SESSİZ KALDIK DİYE HEP VUR ABALIYA OLMAZKİ... İNSAN BUNU CAN DÜŞMANINA YAPMAZ ULAN . GECENLERDE KOVDUM SENİ YÜZÜNE KARŞI HAYKIRDIM BAGIRDIM HALA BANAMISIN BİLE DEMİYORSUN ....NEE YANİ DAHA AGIR SÖZLER EDİP KÜFÜRMÜ YAGDIRAYIM ..DERDİN NE SENİN ARKADAŞ.. SORUNUN NE.. SIKINTIN NE... TEK BENMİYİM LAN ARKADAŞIN.. TEK BENMİYİM DOSTUN AHBABIN.. BİR BAK ARAŞTIR VARDIR BİR YERLERDE KALMIŞ YADA BİLMEDİGİN AKRABALARIN... SENİ TANIYAN BİRİLERİ ALLAHINI SEVİYORSAN UZAK DUR ..BAK AGZIMI BOZACAM BU SEFER KALBİNİ HARBİDEN ÇOK KIRARIM.. NİYE PİS PİS SIRITTIN SEN ŞİMDİ NE DEMEK YANİ BU.. SANKİ DAHA ÇOK İŞİMİZ VAR GİBİ..BENDE İŞMİŞ YOK ARKADAŞ BENDE BİRŞEY KALMADI DAHA ...BEN YİTİKDEYİM BİTİKDEYİM GİTMEKTEYİM ..YAŞIMDA GELDİ BU SAATTEN SONRA SENİ KALDIRACAK GÜÇÜMDE YOK CERN GİBİ YAŞAMI KALDIRAMAM ARTIK ANLADAAAA..DESENE KİME SÖYLÜYON HA DUVAR HA SEN.. YILLARDIR AYNI TERANE SÖYLENİP DUR DİYORSUN YANİ.. ...DOGRU SENDE HAKLISIN MADEM ÖYLE HİÇ OLMASA SANA KÜFÜR EDEYİMDE RAHATLAYAYIM ANLAŞILDI SEN YAKAMI BIRAKMAYACAKSIN ..BUNDAN SONRA İSTER BENLE OL İSTER OLMA OLMAZSAN OLDUKLARIN İÇİN YAŞATTIKLARIN İÇİN SENİN TAAA......?HA OLURSANDA SENLE DEVAM DERSENDE YAŞATACAKLARIN İÇİN SENİN TAAA...?...ULAN DERTLER KANDIRDIN YİNE BENİ HADİ GİDELİM BARİ YAPACAK BİR SÜRÜ İŞ VAR NEYSE BEN BİRAZ UZANAYIM SABAH İŞ BAŞI YAPARIZ ................................................................................................................................................................................................................................AYHAN.AKGÜL... Devamı

13 02 2013

İSTEDİGİN YERE İSTEDİGİN İÇİN KONACAKSIN.

İSTEDİGİN YERE İSTEDİGİN İÇİN KONACAKSIN. |  görsel 1

BAŞKALARINDAN BEKLENTİYE GİRMEDEN KENDİ SAVAŞININDA MÜCADELE ETMEYEN ZAFERE ULAŞAMAZ. YOLUNU KENDİN AÇACAK ZEKANI KULLANACAKSIN BAŞARMALIYIM DİYECEKSİN. UÇACAKSIN ÖZGÜR KUŞLAR GİBİ. İSTEDİGİN YERE İSTEDİGİN İÇİN KONACAKSIN. KONDUGUN YERİ SEN BELİRLEYECEKSİN. NE GÖK YÜZÜNÜN DELİNMİŞCESİNE YAGAN YAGMURU SENİN UÇMANA MANİ OLACAK. .. NEDE GÖZ GÖZÜ GÖRMEYEN SIKLIKLA ÜZERİNE DÜŞECEK OLAN CANINI ACITACAK TAŞ BÜYÜKLÜGÜNDEKİ DOLU SENİN ÖNÜNDE ENGEL OLACAK...HAYATTA SAGLAM KALABİLMEK ADINA TÜM GÜCÜNLE MÜCADELE EDECEKSİN OLABİLECEKLERİ KAVRABİLECEKSİN SEZİNLEYECEKSİN ÇÜNKÜ YAŞANMIŞLARDAN DERS ALDIGIN SÜRECE MUTLU OLURSUN UNUTMA...... AYHAN AKGÜL Devamı

06 02 2013

.O YOKSA UÇAMAMKİ...BEN

.O YOKSA UÇAMAMKİ...BEN |  görsel 1

BENİ ANLAMIYORSUN... BENİ ÇÖZEMİYORSUN.... BENİ İSTEMİYORSUN... BENİ SEVMİYORSUN... NE KADARDA ÇOK BU KELİMELERİ KULLANAN.. YENİ AŞKI BULMUŞ İNSANLAR SÖZÜM SİZE .. BU KELİMELERİ BİR ARAYA GETİRMEK BU KADAR KOLAYMI ...HEMEN TANIMAK ANLAMAK BENİM İÇİN YARADILMIŞ DEMEK ..BU KADAR KOLAYMI.. İNSAN SENELERCE AYNI YASTIGA BAŞ KOYDUGU SIKINTILARI SORUNLARI PAYLAŞTIGI KADININI ERKEGİNİ TANIMIYOR.. SEN NE ANLATIYOR NERELERDE UÇUYORSUN ... DÜŞÜNCE FAKİRİ .GERİ ZEKALI .. SEN HAYATIN TÜM GÜZELLİKLERİNİ YAŞADIGINI ZANNETTİGİN AŞKTA SEVGİDE BERABER OLMAKTAMI ZANNEDİYOR.... BAŞININ ÜSTÜ BULUTLARIN ÜZERİNDE DOLAŞIYOR... ARTIK BANA MUTSUZLUK HASRETLİK YOK ACI YOK MU DİYE DÜŞÜNÜYORSUN.... SEN ACI GÖRMEMİŞSSİN SEN HASRET SEN BİTİP TÜKENME GÖRMEMİŞSİN.. BİR BAŞKASINDAN ALDIGIN YARALAR MELHEMLE GEÇİYORDA HAYATIMIN YARISI SAYDIGIN İNSANLARIN GELECEGİM DEDİKLERİNİN YARASINI.. SABAH.. ÖGLEN.... AKŞAM... ALDIGIN NE VARSA AGRIYI DİNDİRMİYOR ..DİNDİREMEZDE ÇÜNKİ REÇETE YANLIŞ O RUH HASTASI BENCİL VE SADECE SANA İHTİYACI OLDUGUNDA SANA YANAŞAN SENİ KULLANAN BİR YAPIYA SAHİP O YÜZDEN SANA VERDİGİ REÇETE YANLIŞ.. ZANNEDİYORKİ HERKES ÖYLE HERKES ÇIKARI İÇİN BENİ KULLANIYOR DÜŞÜNCESİNE SAHİP ...AMA TEŞHİSİ KOYARKEN ATLADIGI BİR ŞEY VAR O DİGERLERİNDEN FARKLI İDİ DİGERLERİNDEN ÖZELDİ DİYE DÜŞÜNCEYE SAHİP DEYİL.... HAYATI BOYUNCA SEN ÖZVERİLİ DAVRANMIŞ SEN KOL KANAT OLMUŞSSUN AMA ONUN İÇİN HİÇ BİR ŞEY İFADE ETMİYORSUN... TAKİİ UÇAMADIGI GÜNE KADAR O ZAMAN DİYORKİ BEN ..O YOKSA UÇAMAMKİ...BEN Devamı

04 02 2013

DİZLERİMİN ÜZERİNE ÇÖKMELERİM.ONDAN HEP

DİZLERİMİN ÜZERİNE ÇÖKMELERİM.ONDAN HEP |  görsel 1

HANGİMİZ DAL HANGİMİZ YAPRAK KARIŞTIRIYORUM ARTIK.. SENMİ BENİ FIRLATIP ATTIN.. YOKSA SANA SERT ESEN POYRAZ RÜZGARLARIMI BENİ SENDEN AYIRDI... YADA BENMİ BIKTIP YOKSA DALINDA OLMAKTAN SIKILIP AYRILDIM SENDEN  ...BAZEN KENDİMİ KUŞATMA ALTINDAKİ BİR ORDUNUN KOMUTANI GİBİ GÖRÜYORUM. NE ÇOK ASKERİM VARMIŞ BANA İHANET EDEN. BEN DÜŞMANIMI ALT EDEMEDİGİMDEN GÜÇSÜZ OLUŞUMDAN DEYİL YENİLGİLERİM. BU ARKADAN HAİNCE VURMALAR YOKMU. HANÇERİ SOKTUKCA DAHA ÇOK. DAHA ÇOK. DİYENLER KAHBECE. SİNSİCE SALDIRMALAR .BUNLAR HEP BENİM AGIR YARALAR ALMAMA SEBEB DİZLERİMİN ÜZERİNE ÇÖKMELERİM.ONDAN HEP. ŞİMDİ BEYAZ BİR BEZ PARÇASI GEREKİYOR BANA DALIN UCUNA BAGLAYIP DÜŞMANA SALLAMAM İÇİN  BÜTÜN MEVZİLERİNİ KAYBETMİŞ BİR KOMUTANIN ONURUNU HAYSİYETİNİ DAHA FAZLA ZEDELEMEDEN TESLİM OLMAYI KABULLENMEK İÇİN BU YENİLGİNİN ACISINI YILLARCA TAŞIYACAGIM BUNU BİLİYORUM AMA  BİR YOLUNU BULUP SON VERİRİM BU ESARETE ŞİMDİ GİDİYORUM TÜM YAŞANMIŞLIKLARLA SENSE PİŞMANLIKLARINLA KALACAKSIN KEŞKE TESLİM ALMAYIP ÖLDÜRSEYDİM DİYE . .  Devamı